Saturday, July 17, 2010

Dari ng.bawah bayu...



Bismillahirrahmanirrahim...
Alhamdulillah, syukur kepada-Nya kerana masih diberi kesempatan untuk menulis entri dan blogwalking.


Penat otak, letih, lenguh kaki, sakit mata, lenguh badan...perut sentiasa lapar, (nakal)
Semua ni sebenarnya gambaran tentang keadaan aku sekarang sejak kembali ke negeri di bawah bayu ni last 12 of july 2010. Blog aku ni aku lalu je macam McD drive-thru (betul ke eja g2? huhu). Bukan  aku takde menda nak cite, banyak sebenarnya,tapi kekangan masa ya ampun.

Maklumla, cuti 2 bulan supervisor mintak siapkan draft proposal FYP tak siapkan pun. Bila balik sini mulalah kalut ribut taufan sampai nak tumbang diri buat proposal. Aku tulis entri ni pun aku cilok time untuk aku siapkan proposal ni. Aku mintak escape untuk malam yang berlalu tadi dengan aku punya pengarah program PMI yang sepatutnya start semalam lagi, janji ngan dia pagi ni aku p tempat program. Syukran Jubair bg aku escape ya.

Aku tak tahan dah ni beb sebenarnya..
Katil dah memanggil-manggil, jurnal-jurnal aku ni macam da menyuruh aku beredar sekarang ni...bunyi pun da macam aku dengar ni
gua chow lu...assalamualaikum :)


fyi: kepala pusing series kena ngorat ngan kazen sendiri (,")


sort punya kazen! cukupla kau jd kazen aku je...


No comments:

Syahirah Korean Secret Skincare, Facial Cleansing Foam Cosmoderm & Supplement Shaklee

Hi guys, Assalamulaikum.. Lama tak update blog. Singgah lalu je. Sejak wujud macam-macam media sosial sekarang ni macam instagram se...