Sunday, July 4, 2010

jUaRa MentOr 4!




Tunjuk ajarku sifu...

Rancangan realiti TV3 Mentor Musim ke-4 akhirnya sampai ke penghujungnya.. Terlepas konsert separuh Akhir, tapi takpe malam ni malam kemuncak, malam final dapat tengok. Dayun teruja nak tengok sapa yg menang yg bakal jadi juara. Antara Nani, Adi dan Mohd mana satu korang rasa dapat jadi juara? Kalo dayun, dayun pilih Mohd la.


Kenapa MOHD? Kenapa ya..huhu. Entahla dayun rasa suara dia best,nampak macam budak baik, hahaha adakah aku dah jatuh hati kat mOhd ni! hehe...Erm, yang lain tu dayun tak suka sangat especially protege si Azmeer, Nani.. Dia nyanyi dayun yang rasa semput plak.Tak tahu la korang macam mana. Tak sangka dapat masuk final.( habislah aku kena hentam ngan peminat si Nani ni nanti, ada aku kisah ). Pengkritik2 malam ni pun best gak. Adibah Noor superb!

to be continued with the result..who will be the WINNER!!!


No comments: