Tuesday, July 6, 2010

Made by my hand...


Menu tengahari ni untuk adik2 dayun yang baru balik sekolah tu

1. Tomyam campur
2. Ayam goreng
3. Telur dadar

Abah dayun jadi pemerhati hari ni.. Kalo abah ada kat umah selalu aku yang kena masak. Katanya kalau tak belajar sekarang bila lagi, dahla dari kecil sampai besar aku banyak habiskan masa kat asrama. Time2 cuti macam ni la kena kerah masuk dapur. Masak ala kadar je, cukup la tu, xpayah banyak2. lagipun adik2 dayun kalo ada telur je pun diaorang belasah je. Telur 25 biji satu sarang tu dalam masa seminggu diorang boleh habiskan tau..lagi2 kalo ada sambal goreng, memang cukup 3 kali sehari dioarng makan.

I jamu selera dulu ek...muaaah!




No comments: