Saturday, October 9, 2010

Ilusi dari tangan ke jari jemari


you can try this by your own
tapi kalo jadi apa2 dayun tak tanggung..huhu

menarik.cantik.unik
lihat.perhati.dan perhalusi sendiri


mata i menggoda tak???

berapa lama lagi nak kena pose ni...gua lapar ni!

korang dok diam2, aku ngah searching mangsa ni


hidung gua panjang bukan gua suka menipu k. gua budak baik  tau


tolong! tolong! ak tesekat ni...


ok semua..ramli ms tak dapat datang uncle yang conduct hari ni k!


eish..tepi2, bola aku nak masuk gol dah tu


big mama memang selalu berkayak solo ni


ahaa..semua da pegang2 tangan
kepal2 jari
mo try???


No comments:

Syahirah Korean Secret Skincare, Facial Cleansing Foam Cosmoderm & Supplement Shaklee

Hi guys, Assalamulaikum.. Lama tak update blog. Singgah lalu je. Sejak wujud macam-macam media sosial sekarang ni macam instagram se...