Tuesday, November 23, 2010

Aku bukan kaki wayang p panggung, aku kaki wayang depan laptop sendiri. Sebenarnya aku nak website tuk download movies!


Sebelum dayun melalut ntah apa2, saya nak jerit dulu kuat2...


"SIAPA2 YANG TAHU MANA2 WEBSITE TUK DOWNLOAD MOVIES YANG BEST2- FREE- TAK BANYAK CEREWET, PLEASE DEAR... SHARE WITH ME :)" 


Sejak beberapa purnama ni dayun setia mendownload movies di website2 ni...terima kasih kepada admin yang baik hati sediakan links2 tu yea :






Saya mudah bosan, mungkin sebab tu saya kapel pun tak lama. Saya mudah bosan, mungkin sebab tu la saya tak suka jalan2 kat satu tempat lama2. Saya mudah bosan, mungkin sebab tu la saya belajar setengah jam layan movies sampai 2,3 jam. Tapi tak semua menda yang saya lakukan saya akan rasa bosan. Saya akan rasa bosan kalau layan FB lama2 dari layan movies dari pagi sampai ke petang.


Kenapa? Sebab saya suka la. Suka tengok gelagat, gaya pelakon2 tu. Kadang2 dengan memerhatikan tingkah laku mereka, saya dapat kenal diri saya... Saya jarang tengok movies di panggung kecuali memang dah gila2 nak tengok, lagipun saya suka sound effect yang cam real je bunyinya. Saya suka tengok wayang kat panggung sebab screen dia besar, tapi sebab screen dia besar jugala saya tak suka. 


Kenapa? Sebab kalau tengok movies yang ada subtitle tu macam jauh sangat jarak dia dari ayat yang kiri  nak ke kanan sambung lagi bawah, rasa cam sprinter plak kena kejar, baca cepat2 setiap perkataan yang terpampang kat screen tu..hikhikhik. Tapi kalau tengok kat laptop, skrin leh adjust kasi kecil, jadi lebih senang saya nak baca subtitle tu.Kalau nak bagi sound effect clear and bikin real jugak, saya pakai la headphone..huhuhu.



Saya yang mudah bosan di lab,lalu snap pic dgn mimik muka yang bidakkkk!


Jadi itu sahaja la untuk entri kali ni, kerana tujuan sebenarnya entri ni ditulis sebab saya nak korang yang chomel2 baek hati sekalian kongsi link2 website tuk dayun download movies..tolong ek. lagi pun cuti dah dekat ni, jadi memang banyak masa untuk saya buat kerja yang tak berapa banyak faedahnya ni..huh!


fyi: kenapa saya rasa cam gedik je bila bahasakan diri sbg 'saya'..wateva!


4 comments:

amar haziq said...

syok.org

;)

http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

Unknown said...

amar : tQ..nnt dayun view website tu. huhu

::FAIZ:: said...

bila kita nak tgk wayang sama?

Unknown said...

tgk wayang depan laptop jom!
tp kalo kat panggung ko belanja la..haha
~takbleh2 nnt awek ko marah.hahaha

Syahirah Korean Secret Skincare, Facial Cleansing Foam Cosmoderm & Supplement Shaklee

Hi guys, Assalamulaikum.. Lama tak update blog. Singgah lalu je. Sejak wujud macam-macam media sosial sekarang ni macam instagram se...