Monday, December 20, 2010

Sesi luah perasaan penyakit ingat rumah cIk dayun ngan cIk dayah!

Kenapa ko homesick ni dayah oii... be strong bebeh.
Aku rindu adik-adik aku la dayun.

Ekeleh...bukan kew diaorang selalu buat ko pening kepala ke. Suruh ko buat tu buat ni.
Aku tahu la..tapi dah namanya anak sulong biasalah tu adik-adik buli kakak kadang2.

Ala, kol jew la cIk dayah oii... kan ke free je ko kol family ko. apa susah
Ko cakap senang la cIk dayun, yang rasanya aku. Kalo aku kol lagi la aku  homesick..
sedih tak dapat balik umah.

Uikk! orang bila dah kol la leh ubat rindu..homesick ko tu
Tak! tak! Bila ako kol dapat cakap ngan si akem yang da pandai cakap tu lagila aku sedih, sedih tak dapat tengok dia membesar depan mata aku. Dia da pandai panggil nama aku wei.. along da jadi ayong. Si anis ngan buyi da merajuk taknak cakap ngan aku sebab tak balik cuti ni...waaa. bukan kak kong tok se balik yea adik2 sekalian.

Erm..sabarla je dayah, ko tengok je la gambar2, video2 famili ko tu leh ubat rindu sikit.
Yeala cIk dayun, itulah yang aku buat sekarang ni. homesick punya pasal sampai semua menda aku buat tak kena. Blog pun ak tak update.

Dah-dahla tu..p tido nuh..esok pagi2 ko nak p lab kan. Nanti lambat pulak bangun.
Erm..kla dayah nak tido la ni dayun... saje jengok2 ko kat sini, sesi luah meluah apa yang tak terluah 2,3 hari ni. mekasih la cIk dayun yea. nite

Takde apalah cIk dayah..tido tu jgn lupa alarm esok bangun solat subuh jangan subuh gajah pulak.k, nite dear...

5 comments:

Syahirah Korean Secret Skincare, Facial Cleansing Foam Cosmoderm & Supplement Shaklee

Hi guys, Assalamulaikum.. Lama tak update blog. Singgah lalu je. Sejak wujud macam-macam media sosial sekarang ni macam instagram se...