Saturday, January 29, 2011

Perlu ke anda undi saya? : sticky mOde




Salam hujung minggu semua...
Ada baca tajuk entri ni? ok la..just to mention yang dayun ada join contest Aku & Atok tempoh hari. boleh tenyeh SINI untuk review entri contest tu. dayun join contest ni sebab atok sendiri  yang ajak join contest ni. ingatkan atok sendiri yang akan judge esei 100 patah perkataan kita orang ni, tapi rupanya-rupanya tak.


korang, bloggers sekalian yang akan pilih esei siapa yang patut menang. dayun sebagai peserta dikehendaki promote la esei yang dayun tulis tu supaya ada yang vote nanti.


Inilah esei darjah enam dayun tu:


Kalau kawan-kawan semua sudi, kalau kawan-kawan semua rasa esei ni patut menang silalah undi yea. Tapi kalau tak tak payahla, maybe ada peserta lain yang lebih layak dan esei mereka jugak best-best...huhu. saya berkempen ni (cam nak bertanding PRU pulak..hahaha). 




Kalau nak undi boleh start undi dari sekarang sampai 7 febuari 2011 ni kat SINI: blog atok. Kotak undi tu yang macam kat bawah ni ada tertempek kat bawah entri palaing akhir pada page HOME ATOK. Kalau anda rasa esei saya layak sila vote 'dayah dayun'.






Huh! penat, mengah taip entri ni (harap berbaloi :p)... selamat mengundi dan terima kasih kepada yang undi esei dayun ni dan terima kasih jugak kepada anda yang sudi baca blog picisan dayah dayun ni. smile to the world and world will smile to you ^____^


bebel lagi : sekarang da mid-sem break n dekat CNY, hepi chinesse new year :)

8 comments:

Syafiqah Nafis said...

go go dayah..sy undi kamu.

Unknown said...

@iQapiQa mekasih iqa..huhu

mie said...

gud luck!!
hehehee

Unknown said...

@mie tenkiu mie..jom undi mana2 esei yang best di blog atok k!

AQuezyeZye said...

aque buang undi sini

QillaRedz said...

dah undi (:

Unknown said...

@♥shin chan gurl♥mekasih Shin Chan gurl..huhu

dillataib said...

good luck dayun.!;)

Syahirah Korean Secret Skincare, Facial Cleansing Foam Cosmoderm & Supplement Shaklee

Hi guys, Assalamulaikum.. Lama tak update blog. Singgah lalu je. Sejak wujud macam-macam media sosial sekarang ni macam instagram se...