Wednesday, April 6, 2011

GIVEAWAY PURSE POLO by DARKBATMAN


Hadiahnya ialah PURSE POLO original ye. 
Jangan risau ini bukan Petaling Street mari. Kehkehkeh! (darkbatman, 2011)



Suka brand POLO ke darkbatman? hehe
Giveaway ni start smalam lagi 5 april sampai sabtu ni 9 april 2011
Peraturan permainan sila ikut kalo tak nak kena jual >.<

http://darkbatman.com/giveaway-2-by-darkbatman-rebut-peluang-anda-untuk-memenangi-purse-polo-2/


  • Buat entri simple yang bertajuk “GIVEAWAY PURSE POLO by DARKBATMAN
  • Letak banner giveaway di atas di dalam entry. Jangan lupa link kan ke entri giveaway tu
  • Tag 3 orang rakan untuk join contest ini (sapa – sapa pun boleh tapi mestilah blogger)
  • Tinggalkan link entri kat bawah ruangan komen entri giveaway darkbatman ni
  • Giveaway terbuka kepada semua blogger tidak kira umur dan jantina. Kehkehkeh!!
  • Giveaway bermula hari ini, dan tarikh tutup nya ialah pada 9hb April 2011, iaitu hari sabtu. Pemenang giveaway akan diumumkan pada 10hb April (Ahad).


da lama tak join giveaway, sekali tadi ternampak giveaway ni terus join
PURSE POLO tu kalo aku dapat takdenya aku guna karung merah RM 3.50
aku ni lagi...hahaha


Amboi dayun habis manis sepah dibuang haa..
Takdelah aku sayang karung merah aku ni. Tapi kalo dapat PURSE POLO
ni leh aku sumbat banyak duit sikit...erkkk!!
sejak bilo ko banyok duit ni.



Dengan kuasa veto mereka yang ingin saya tag ialah

kyoo reza
aaja tyne
mai 


No comments:

Syahirah Korean Secret Skincare, Facial Cleansing Foam Cosmoderm & Supplement Shaklee

Hi guys, Assalamulaikum.. Lama tak update blog. Singgah lalu je. Sejak wujud macam-macam media sosial sekarang ni macam instagram se...