Saturday, January 21, 2012

Bila tiba CNY mulalah nak melantak 3 menu ni



"Tidak ada cinta yang lebih tulus daripada cinta kepada makanan"- George Bernard Shaw



Haha... Boleh pakai ke pendapat En. George B.S ni. Semenjak berhenti kerja lama ni, nafsu makan aku bertambah ni. Boleh kata hampir setiap masa aku fikir pasal makanan yang aku nak makan. Rela google image semata-mata nak tengok makanan yang nak sangat aku makan. Pastu mulalah gosok-gosok perut, pujuk diri sendiri. Kononnya ley kenyang la asal dapat tengok gambar je, biarlah dok telan air liur glup glap glup glap kempunan!



CNY pun da dekat ni. Yee Sang-Kuih Bakul-Set Prosperity Burger McDonald yang aku nak makan sangat2 sekarang. Kalau la sekarang ni aku masih kat uMs, memang 1Borneo tu aku dah serang ni. Semua yang aku nak makan ni memang leh dapat kat situ.



Jom Sushi King, teman dayun makan YEE  SANG

Symbol of abundance-prosperity-vigor



Tolong belikan KUIH BAKUL ni. Tak payah banyak-banyak sebakul pun da cukup :p

Lebih kurang dodol la ni tapi ada gak lainnya, specialnya tersendiri kuih ni


PROSPERITY McD sos lada hitam ngan kentang goreng tu memang tip top!

Menda alah ni around CNY ada la mean CNY da dekat la tu



Dengan lafaz bismillah, hope dapat makan 3 menu ni before end of diz january. Amin! I'm going to sleep. Bye2. Assalamualaikum...


No comments:

Syahirah Korean Secret Skincare, Facial Cleansing Foam Cosmoderm & Supplement Shaklee

Hi guys, Assalamulaikum.. Lama tak update blog. Singgah lalu je. Sejak wujud macam-macam media sosial sekarang ni macam instagram se...