Friday, January 13, 2012

Pada mata aku..sweet & cumil bakal isteri Ally Iskandar


Cumil la bakal isteri si Ally Iskandar ni... suka! suka! suka! Dahla bertudung, berpendidikan, ayu lagi tu. Tanpa make up pun nampak cantek. Tak sabar nak tengok gambar diaorang kahwin nanti. Tengok gambar je? Yealakan, bukannya orang jemput pun kan, bukannya aku ni retis, seleb, paparazi kejadah semua  nak dapat jemputan p majlis kahwin diaorang. Tengok gambar pun kira ok la tu...ngeh3




Dengar cite komfem diaorang kahwin 20 Januari ni. Hope pilihan Ally kali ni akan kekal selamanya la. Fatin Farah Lee bertuah la ko dapat Ally..eh sepatutnya Ally la yang bertuah sebab dapat kau. Wanita yang pada pandangan aku punya ciri muslimah solehah, sweet lagi tu. 




Apapun, aku doakan yang terbaik  untuk korang dan selamat mendirikan rumah tangga. Ally pun dah 36 tahun, memang da patut kawin da pun. Membebel banyak pulak, meh kita layan pics CIK FARAH LEE yang sweet dan cumil ni...




credit to murai.com


tenkiu wstarz.com














sekian... (^_^)

1 comment:

cikpinky said...

farah lee mmg swit kn..:)