Posts

Showing posts from April, 2012

Abang Katang (Aaron Aziz)

Image
Wang tunai berjumlah RM25 ribu Sebuah kereta Nissan Teana bernilai RM135 ribu  Barang kemas Rafflesia Mandalay bernilai RM25 ribu




Untunglaaaa bini Aaron Aziz, dapat set barang dari rafflesia free2. Tak yah Aaron susah2 kuarkan duit untuk set barang kemas tu, takyah gak susah2 isteri Aaron ni nak memujuk, bagi ayat manis bagai  nak dapat blink2 ni. Untunglaaa..


Untung tak untung, da berapa tahun aku dok tunggu Aaron dapat pegang  trofi dalam ABPBH at least satu pun jadi la. Alih2 semalam dua terus dia bawa balik. Gud job4x la bro. Umum je pelakon filem lelaki popular tu dapat kat dia, aku rasa dekat ruang tamu rumah aku ni, aku la orang yang paling kuat bersorak-menjerit-aksioffrecord semua keluar la. Excited bebenor ko dayun tengok abang katang dapat anugerah kan! (kalau isteri dia ada sbelah aku masa tu mesti dia cakap apa kena pompuan  ni?)


Dapat pulak anugerah Bintang Paling Popular ABPBH 2011/12, masa umum tu aku pulak yang in mun cha cha (blur2). I tak sengka u, tak sengka yang tu …

Lagu Untuk Teman

Image
Pertama kali kita berjumpa Tidak kepastiannya ternyata Diriku dipenuhi soalan Ku tiada teman..
Aku terlihat insan yang keliru Air yang deras mencermin wajahku Engkau menjelma memberi harapan Menghulur tangan Sempena hari mulia ini Aku tersenyum lalu mengimbasi kembali Semua yang kerap kita mengadukan Kini jadi bahan rindu yang ku simpan
Detik masa kini kedengaran Aku mengucap selamat jalan Kepada teman yang sering menghibur dengan gurauan
Bagaikan anak yang baru dilahir Titisan mata pun mula mengalir Di simpang jalan kita menyebut kata terakhir

Ku hargai semua yang terjadi Memang nyata dirimu takkan ada pengganti Semoga kita dapat bertemu semula Kerana aku yakin engkau akan sentiasa Dihatiku..


CeritaKedaiKopi: Susulan Penggantungan Tan Sri Anuar Musa

Image
Cerita kedai kopi...
Tiada hakim tiada saksi...
Cerita sensasi di kedai kopi...


Semalam tak sengaja ikut Abah pusing2 kampung ngan motor. Sekali my Abah bleh2 pulak singgah kat kedai kopi. Segan kot, aku ngan makcik kedai tu je yang pompuan yang lain semua kaum adam yang ngah syok main dam aji.


Alang2 da masuk line diaorang, aku layan la semua isu-isu hangat yang diorang dok bualkan. Mula ngan kes insiden sampai mati putus kepala, dilanjutkan pulak pasal kes Tan Sri Anuar Musa ni kena gantung, diakhiri cerita kedai kopi ni pasal majlis tahlil kt umah sape ntah.






Lanjutan sisipan akhbar SinarHarian pasal kes Tan Sri Anuar Musa:


MENYIFATKAN hukuman­ penggantungan dua setengah tahun yang dikenakan kepada bekas Timbalan Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Tan Sri Annuar Musa tidak wajar dan Ultras Kelantan mengadakan perhimpunan­ aman bagi menyuarakan bantahan.



Jurucakap Ultras Kelantan yang enggan dikenali berkata, hukuman dikenakan FAM terhadap Annuar tidak sepatutnya berlaku j…