Tuesday, April 10, 2012

Abang Katang (Aaron Aziz)


Wang tunai berjumlah RM25 ribu
Sebuah kereta Nissan Teana bernilai RM135 ribu 
Barang kemas Rafflesia Mandalay bernilai RM25 ribu



alololo...tomei2nya


Untunglaaaa bini Aaron Aziz, dapat set barang dari rafflesia free2. Tak yah Aaron susah2 kuarkan duit untuk set barang kemas tu, takyah gak susah2 isteri Aaron ni nak memujuk, bagi ayat manis bagai  nak dapat blink2 ni. Untunglaaa..



Untung tak untung, da berapa tahun aku dok tunggu Aaron dapat pegang  trofi dalam ABPBH at least satu pun jadi la. Alih2 semalam dua terus dia bawa balik. Gud job4x la bro. Umum je pelakon filem lelaki popular tu dapat kat dia, aku rasa dekat ruang tamu rumah aku ni, aku la orang yang paling kuat bersorak-menjerit-aksioffrecord semua keluar la. Excited bebenor ko dayun tengok abang katang dapat anugerah kan! (kalau isteri dia ada sbelah aku masa tu mesti dia cakap apa kena pompuan  ni?)



Dapat pulak anugerah Bintang Paling Popular ABPBH 2011/12, masa umum tu aku pulak yang in mun cha cha (blur2). I tak sengka u, tak sengka yang tu pun dia sapu jugak. Penangan Ombak Rindu la ni. Ada yang cakap sebab dia retis dengan kerakyatan singapura la dia tak boleh dapat anugerah yang malaysia buat. Tapi semalam, hipotesis tersebut telah disangkal. Wateva la... i LIKE u Aaron.


chantek tak keta gua???...ahaha


bebellagi: aku start minat mamat ni masa dia berlakon drama bersiri CINTA GILA ngan Rita Rudaini kat astro prima. Suka cara dia lakonkan watak tu.

1 comment:

epalejau said...

epal pun minaaaaaaaaaaat aaron dah lama dah. and mmg dah lama gak tunggu aaron dapat trofi ni.. he deserves what?? kan?:)

Syahirah Korean Secret Skincare, Facial Cleansing Foam Cosmoderm & Supplement Shaklee

Hi guys, Assalamulaikum.. Lama tak update blog. Singgah lalu je. Sejak wujud macam-macam media sosial sekarang ni macam instagram se...