Posts

Showing posts from February, 2010

Perosak!!!

Image
alahai.. macam mana ni... ak da rosakkan nadia punya headphone! selalu jew macam ni  masuk yg ni, kali ketiga da ak rosakkan headphone  tapi yg satu darinya tu ak sendiri punya la PEROSAK betul ko ni dayun! da la cara menda alah ni rosak sama jew awat la ak asyik terpijak wayar dia tu masalah betul! barang orang tu dayun apa la ko ni... pandai pinjam pandai jaga, pandai guna la...ouch!
> ini la mangsa ak <


nadia i'm sorry nnt dayun ganti ngan yg baru k... ishk3

flashback!

Image
baru beberapa hari berlalu mid sem break, banyakmenda dayun wat time cuti tu. selain p kundasang for kembara ilmiah tu, sempat gak kuar berjoli menghabiskan duit ptptn kt KK, pastu p kundasang lg n macam2 lg ler. nak dijadikan cite, punya la banyak esaimen tapi satu pun dayun x buat... tido, bangun tido mengadap laptop, makan nengok movie, nonton tv [ cite james bond ] kira semua yg dayun wat takde kaitan ngan esaimen yg x siap2 tu [ tp skrunk odw wat la..huhu].
cuti tu dapat bajet gak sebab dayun ngn ouzmate masak sendiri, huhu..langkah pertama nk jadi suri rumah..hahaha. seronok masak2 ni. bila da banyak kepala, masing2 ada cara sendiri nak siapkan satu2 makanan tu.. nk masak punya la bising macam jual ikan plop!
sabahan 1: "kitaorg masak apa2 pun mesti letak ajinamoto la, ndak bleh ndak letak" sabahan 2: "ak ndak makan bawang, ndak payah letak la banyak2.." kelantanese 1: "mano buleh dok letok bawe, lagi banyok lagi sedak la.."

ini la hasilnya IRON CHEF..ha…

KI@ kundasang

Image
Bismillahirrahmanirrahim.... KI@ kundasang! KI tu bkn kimia industri ek KI tu kembara ilmiah
12-14 Feb 2010, dayun ikut program ni. program ni eksah and uPs kolej iP yg wat dgn kerjasama JAKIM kat Pusat Latihan Islam Kundasang. banyak sebenarnya nk diceritakan tp dayun malas nak menaip ngeh3, so dayun upload jer r beberapa pic buat tatapan korang...
> location of da program <
> peserta2 program ngah kena briefing <

> ni ler pengarah program <
> ni s/u program yg xde kerja <
> kami : geng makan, geng hijau <
> panel2 yg x diundang <
> b4 balik kolej <
ni jer yg termampu, terajin dan ter2 yg sewaktu dengannya yang dayun dapat update cni...biasa ler update blog time malas. kla, nnt dayun sambung cite lg. bye2