Saturday, March 27, 2010

bergelap gelita...



FYI: poster ni dari sorang kawan di cbox frenzyfm

lagi brape jam bergelap la kita
so kepada sesiapa yg x tahan panas
kononnya yg 24 jam biasa dibelai air cond
today, baek korang sedia kipas tangan awal2
newspaper berlambak kt umah kn
bleh la tu jd teman menyejukkan korang malam ni
 termasuk la ak..hehe

8.30 -9.30
sejam tu..1 hour
terpaksa la sejam tu ak hold jap dr blogwalking,
terjah blog2 korangmelawat muka buku, berkebun di fb

kalo di flashback earth hour 2009
yg taun lepas punya
sejam tu ak habiskan kt muka pintu umah je
 [ sebab kat ctu ler port yg sejuk cket, berangin kan ]
men suluh2 jiran sbelah rumah
jiran depan, kiri, kanan bg respon
suluh ak balik..
tp jiran belakang 24 hours earth hour
xde join kiteorang men suluh2, ala2 pesta torchlight ni
bukan sebab diorang sombong
bukan jugak sebab diorang da bosan ngan kempen earth hour ni
tapi
-
-
-
sebab perumahan belakang ak tu lum siap lg
xde orang dok lg, xde la nk join kami men suluh2..hehe
sudah! sudah! tutup cite..

okla..b4 dayun end diz entri
here dayun attach pic kt kL masa mlm earth hour last year
sumber cam biasa GoOgle image..hehe


p/s : sokong la kempen ni bukan lama pun sejam jer..bOlehkan? bye2


1 comment:

::FAIZ FARISH:: said...

Yeah, mari tutup lampu....

♫ singgah sat..