Sunday, August 28, 2011

Krew singgah sahur


Alhamdulillah,
Krew singgah sahur dah pun selesai bersahur. Walaupun bukan makanan berat sangat tapi rezeki orang bagi kita harus terima ngan tangan terbuka kan. Tapi aku memang kenyang la, dah la 2 cups air aku bedal, sebelum tu dah minum koktail dah. Bayangkan lepas tu kena habiskan makanan lagi. Apapun, terima kasih kepada Encik Kasmuri yang sudi sponsor makanan malam ni...sambil gosok2 perut.



perut da kenyang, tapi orang da belikan makan je la..alhamdulillah


Nampak biasa je mushroom soup ni, tp rasa dia superb tak banyak b..hehe


Terima kasih jugak kepada  sponsor seterusnya ni, Puan Noralili sebab malam ni dengan seikhlas hatinya dia bagi aku duit raya. Jangan jeles i dapat duit raya before raya. Mana tau raya tak jadi taun ni untungnya aku jugak dapat duit raya awal...haha (terpengaruh ngan filem yang nak kuar nanti...hehe)




Sesungguhnya, aku ingin mendedikasikan ucapan terima kasih yang tak terhingga atas kesudian myABAH selaku penaja singgah sahur kali ni, belanja fried chicken/ kentang goreng/ mushroom soup malam ni, kira sahur la tu kan biarpun cam moreh je. myMAMA, nampaknya sebulan aku dok bertekak/ berdrama bagai dengan adik aku tu bukan sia-sia, as a nanny, i got my allowance RM_____.00. Suka sangat-sangat



Krew singgah sahur berehat seketika.. kembali lagi bila nak sahur. wassalam :)

2 comments:

Taufan Bin Ribut said...

kem salam krew singgah sahur yang lain ye..selamat berpuasa dan selamat hari raya aidilfitri..^_^

Entri Terkini : Duit raya RM100 Dari aku.Sape nak meh sini!!!

Entri terdahulu :  Tips berjimat ketika di hari raya #apeponboleh

Unknown said...

da kirimkan salam..jemputlah braya kat umah.hehe

Syahirah Korean Secret Skincare, Facial Cleansing Foam Cosmoderm & Supplement Shaklee

Hi guys, Assalamulaikum.. Lama tak update blog. Singgah lalu je. Sejak wujud macam-macam media sosial sekarang ni macam instagram se...