Thursday, February 11, 2016

Teater Rumah Welfare In Tobaq # 13&14 Feb 2016 | Dewan Budaya USM Pulau Pinang.



Assalamualaikum... apa habaq warga blogger readers semua.  Kali ni dayun nak buat promo sikit tentang teater terbaru dari Persatuan Teater Resdong's Pulau Pinang. Tinggal lagi dua hari nak dipentaskan baru aku nak buat promo kan.. hehe.


Bagi yang berada di sekitar Pulau Pinang dan kawasan yang berdekatan mehla ramai2 hujung minggu ni kita pakat menonton pementasan teater Rumah Welfare In Tobaq ni. Macam biasala kalau teater Resdong's mestilah genrenya KOMEDI.




RUMAH WELFARE IN TOBAQ' Dibarisi oleh Mamak Puteh, Abu Mamu, Shazli Ekzos, Lanun Resdong's, Jumie Shamsudin, Acan, Awie Resdong's & ramai lagi. Hubungi talian hotline 019-4587813/ 012-5618434 untuk sebarang pertanyaan Like page Persatuan Teater Resdong's https://m.facebook.com/PersatuanTeaterResdongs/ Dan sertai channel Persatuan Teater Resdong's di Telegram Messenger untuk lebih banyak maklumat https://telegram.me/Resdongs 


Setiap pas masuk berharga RM15. Korang boleh contact nama-nama berikut untuk dapatkan tiket
017-4571837 (Mantaro)
012-5618434 (Lanun). 


dayun dah beli dah..hehe. yang kat sebelah tu Acan


Dah lama tak gelak lupa diri ni oii.. sabaq-sabaq lagi dua hari je. hehe 

No comments: