Thursday, March 24, 2016

eg6 | eg9 | ek9... apa yang special sangat ngan angpa semua ni?


Sejujurnya.. aku memang tak tahu sangat pasai kereta ni. Lagi- lagi bila masuk tang enjin bagai semua. eg6 doplhin tu pun aku leh terkenal sebab dulu aku ada sorang kawan fb ni yang minat ngan keta ni dan memang dia ada sebijik la. Tapi, a few years ago kereta dia kena curi.. sian dia tak jumpa sampai sekarang. Tapi dolphin eg6 ni bagi aku agak comel la.


Payung dari bumper belakang sebab bagi aku la, aku tengok belakang eg6 lagi elookkk dari yang lain.


ek9_type R. Siap ada type bagai lagi.. apa yang pasti aku lagi suka lampu, bumper belakang eg6 ;)

Lagi satu eg9.. yang ni koraang cari la sendiri tak larat nak tempek gambar dh. Tetiba je buat entri pasal kereta, satu apa pun aku tak tahu pasal angpa tiga beradik ni. Kawan aku dok gila sangat kat angpa semua ni pun sampai sekarang aku takleh nak faham pasai pe,


Pendapat aku la tuk ang kawan sebab ang dok sebok tanya aku kan, aku pilih eg6 tu la dari segi paras rupa luaran. Bab dalaman memang aku tak berani komen.. Sesungguhnya ang lagi mengetahui dari aku, maka ang pilihla yang terbaik bagi ang antara 3 beradik ni. Janji ang dapat satgi bagi la chance kat ak test drive sekali... ahaha.


k chow! Assalamualaikum w.b.t


No comments:

Syahirah Korean Secret Skincare, Facial Cleansing Foam Cosmoderm & Supplement Shaklee

Hi guys, Assalamulaikum.. Lama tak update blog. Singgah lalu je. Sejak wujud macam-macam media sosial sekarang ni macam instagram se...