Saturday, November 14, 2015

Tuan Anas Mikael #Kalau awak jaga saya elok2 saya akan jaga awak elok2 juga!


Kenapalah saya pun tersayang tuan jugak.. hehe.


credit to Google


Rumah sewa kami takde Astro, tak leh layan Tuan Anas Mikael kat screen yang besaq kan. Nak harap tonton online kat laptop, sampai sekarang belum ada pengganti bagi laptop meq yang dah kena cilok dengan budak pecah mana ntah. Mesti muka pecah jugak kan yang mencuri tu.. hehe. So meq leh harapkan handphone Huawei G5110 meq je tuk layan cerita ni. Berguna jugak ko ea phone, yea Huaewi Bestwei! dan dan kan..


Dengan skrin bersaiz hampir 5 inci, maka saya gagahkan diri melayan cerita Tuan Anas Mikael ni online. Nak kata tersangat best jalan ceritanya taklah jugak, tapi sebab ada unsur komedi kan lagi-lagi ngan pelakon Zara Zya dan Aaron Aziz yang bawa watak pelakon utama memang layan r. Dok dalam bilik gelak sorang-sorang. Ayu Maisarah oo Ayu Maisarah kau suka sangat guna perkataan kekwat tu kan. Lawak la kau Ayu.


Kalau awak jaga saya elok2 saya akan jaga awak elok2 juga... new password ;)

Setakat ni meq dok layan online drama ni dari website myflm4u.pw. Terima kasih yea empunya website. Katanya drama ni ada 15 episod. Baru tayang 4 episod, harap-harap data meq cukuplah sampai next renew. Layan Tuan Anas Mikael lagi best dari layan drama Hello Mr.Perfect kat slot akasia TV3 tu.. ntah apa2. hehe.


Tak sabar tunggu next episod.. semek pun layan ok!


No comments:

Syahirah Korean Secret Skincare, Facial Cleansing Foam Cosmoderm & Supplement Shaklee

Hi guys, Assalamulaikum.. Lama tak update blog. Singgah lalu je. Sejak wujud macam-macam media sosial sekarang ni macam instagram se...